niedziela, 12 lutego 2012

You live just once..




Wreszcie się robi cieplej, bo już nie zniosę dłużej tych mrozów. No i się doczekałam, film ze studniówki jest świetny, mogę go oglądać i oglądać... Dzisiejszy autfit, to debiut sweterka tuniki kupionego w New Look. A po za tym, to już myślałam, że wszystko się odmieni, a tu znowu nic i kolejne Walentynki zaliczamy do słabych dni...;/













Sweter/ Sweater- New Look
Torba/ Bag- H&M
Legginsy, Buty/ Leggins, Shoes- no name
Żakiet/ Jacket- Cache Cache
klik

42 komentarze:

  1. anything is possible - dokładanie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. that top is so cute! love the outfit :)

    x

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się napis na sweterku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny sweterek! (:

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny sweter!

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny jest ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę skoro robi się u Ciebie cieplej. śliczna torba! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie :) mam chyba podobne buty jak dobrze widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie dzisiaj zaczął padać śnieg ;/
    Podoba mi się ta szara marynarka <3
    Zachęcam do klikania w reklamy po prawej stronie na moim blogu:***
    ..................................
    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tak samo... a było tak pięknie;(
      Ta marynarka jest w drobną brązową krateczkę :P

      Usuń
  10. dobry sweter, niestety u mnie pada pada i zimno zimno, końca nie widać;c
    moje walentynki tez słabe;c pod znakiem złych wyników z próbnych matur;<

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny sweter ! :))

    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny sweter!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz świetnie ;D ! dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietna torba i buty!!
    Jeśli lubisz kosmetyki marki Sleek MakeUP, zapraszam na mój blog na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  15. jejku, jeden z Twoich najlepszych setów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja swój do tej pory oglądam przynajmniej raz w miesiącu, mimo iż minęło od studniówki jakieś... 5 lat:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. oluś jakie Ty masz wielkie ŁOOOOCZYYY! niebieskie i ogromne! ojacie!

    OdpowiedzUsuń
  18. aj jaki wspanialy sweterek, swietnie Ci w czerni<3

    OdpowiedzUsuń
  19. dziekuje :) ładnie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. You are adorable and I love your bag! Thank you so much for stopping by my blog...yours is lovely! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna koszulka! dobry przekaz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czesc I love your style!! thanks for commenting on my blog. Monika

    http://tooodayi.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  23. I LOVE the top! great message!

    OdpowiedzUsuń
  24. oo przepadam za bluzkami zawierającymi na sobie jakis napis , w stradivariusie często można takie spotkać :)
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Such an adorable top!

    xxxx

    OdpowiedzUsuń
  26. love ur shirt!if u like check out my Giveaway kisses La Folie 

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo spodobała mi się torba! Bardzo fajny zestaw;)
    F.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)