poniedziałek, 25 lutego 2013

Spring trends....





Wiosna coraz bliżej, może nie ta za oknem, ale przynajmniej ta kalendarzowa. Dlatego pomimo tego, że
pogoda zmusiła mnie ostatnio do kupienia swetra (który swoim kolorem idealnie wpasowuje się w wiosenne trendy), to pierwsze nowości na nadchodzący sezon już mam, jednak o nich kiedy indziej. 
Śledząc trendy na nadchodzącą wiosnę, kolejny raz przekonałam się  że koronka jest nieśmiertelna  A także, że inwestycja w skórzaną spódnicę czy spodnie ze skórzanymi wstawkami opłaciła się  a te dzielnie utrzymują się w gorących trendach. Na pokazie wiosennej kolekcji Chanel królowały tradycyjne kroje w praktycznie całej palecie barw. Począwszy od czerni i bieli przez mocne czerwienie, skończywszy na ciekawych printach  U Valentino natomiast górowały odcienie pastelowe. Przede wszystkim zwiewne suknie. W tym sezonie królują te rozkloszowane, przypominające literę A i obowiązkowo muszą być długie. Moje ulubione kolory, czyli odcienie brązu i beżu dominowały podczas kolekcji domu mody Fendi. Pojawiły się na nim przede wszystkim ciekawe wzory z wykorzystaniem prostych linii. Jednym z najciekawszych jak dla mnie pokazów był ten prezentujący wiosenna kolekcje Dolce&Gabbana. Królowały w niej brelety i gorsety (które są moim zdecydowanie największym must have). Najnowsza kolekcja ewidentnie wyróżnia się na tle innych. Projektanci wyeksponowali przede wszystkim kolory i wzory, a także długości  od mini do midi. Ogromną popularnością cieszyły się także kreacje w pasy biało - czarne, które już okupują krajowe sieciówki. Kolejnym trendem, który zaczyna dominować w sieciówkach to kwiaty, obecne na wszystkim.  Także musimy zaopatrzyć się w pastele, mocne bary czy ciuch i dodatki w pasy lub kwiaty. Ja powoli zaczynam. A Wy jak, przygotowani na nadchodząca wiosnę?






Wiosna 2013

CHANEL




FENDI






DOLCE&GABBANA






 VALENTINO







NAJBARDZIEJ POPULARNE TRENDY

Bluzka- H&M
Sukienka- New Look
Koszula- TopShop
Koszulka- TopShop
Buty- TopShop
Spodnie- Monashe.pl



Koszula- ZARA
Szorty- Mango
Sukienka- Monashe.pl
Spódnica- Nwe Yorker
Sweter- Mango
Spodnie- Pull&Bear
Naszyjnik- Iloko.pl

12 komentarzy:

  1. powiem szczerze, że jestem trochę zawiedziona trendami na nadchodzący sezon. najbardziej (a może tylko?) przekonał mnie duet czerni z bielą, zwłaszcza na paskach :)
    koszula z Zary jest na mojej liście must-have :) jeszcze jej nie mam...ale coś czuję, że wkrótce trafi w moje ręce <3
    PS : Zapraszam na konkurs w którym do wygrania jest sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdjęcie i odpadłam.. Chcę lata!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przypadły mi do gustu, tylko torba mega fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie śledzę pokazów, bo propozycje wydają mi się mocno przerysowane. Jednka czasem można się zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie śledzę trendów. Dla mnie wystarczy spojrzeć na ulice. To czego jest najwięcej- to jest modne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wiosno przybądź!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog! Zawitałam do Ciebie pierwszy raz, ale z pewnością nie ostatni.
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  8. o kochana! świetny post :) mega przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOWOWOWOWOWOWOOWOWOWOWOWOW
    Czasami nie rozumiem dziewczyn.. hahaha
    Pozdrawiam, zapraszam do polubienia fanpaga i obejrzenia nowego posta :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje za komentarz:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)