wtorek, 28 października 2014

Halloween...


Ciekawa jestem, obchodzicie Halloween? Choć w minimalnym stopniu? Ja mogę powiedzieć, że ten drugi sposób obchodzę razem z moim Jackiem. już drugi rok z rzędu. Wycinamy wzory na wspólnej dyni, tworząc z niej uroczy, choć w tym roku, według mnie, lekko przerażający świecznik. W tym roku postanowiłam pokazać Wam Nasze dzieło wraz z jedną z moich stylizacji, która jest idealna na jesień, mglistą, chłodną, mroczną.
Co do stylizacji, ciągle się przekonuję do spodni szerszych niż typowe rurki czy skinny. Jest to spowodowane, tym, że zbytnio się już przyzwyczaiłam do obcisłych spodni, które ewidentnie eksponują wszystkie doskonałości jak i niedoskonałości. Dzisiaj zestawiłam je z czerwoną bluzeczką, swetrem w dużą kratę i męskim szalikiem również w ten sam deseń. 
Największą nowością w dzisiejszym poście jest moja świeża miłość, czyli torebka od 
i-torebki. Idealna czarna torebka, której od dłuższego już czasu brakowało w mojej szafie, znalazłam ją w moim ukochany już sklepie internetowym :) Torebka jest perfekcyjna pod każdym względem- format, kolor, i wężowy wzór na środku :) 
Całość 'doprawiłam' kompletem bransoletek z mojej kolekcji "Garden Girl" u cudownej Madeleine Jewellery (szykujcie się na zimowe- świąteczne bransoletki).

*Nasz wzór dyni to postać Jack'a Skellingtona
*Szminka: Rimmel-  Moisture Renew Lipstick Vintage Pink 180



 Pants- Sinsay; Blouse- Mohito; Sweater- Reserved; Shoes- Pull&Bear; Hat- Parfois
Scarf- KappAhl (Men); Bag- i-torebki; Bracelets- Madeleine Jewellery 

35 komentarzy:

  1. hahah świetny świecznik i zestaw :D ;*
    http://magiclovv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie takie duże torbichy, ale zdecydowanie moją miłością jest ten szalik! Cudeńko!
    Co do Hallowen. Jako dziecko szalałam przygotowując kilkanaście dni przed strój na zabawę w szkole, chodziłam wraz z grupką przyjaciół po domach ''cukierek, albo psikus'' oraz również wycinałam twarze z dyni. Dziś jakoś mniej czasu na wszystko, coraz więcej innych spraw na głowie, ale te wszystkie motywy zawsze będą dla mnie takim wspomnieniem dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki fajny pomysł na sesję!
    o rany, natchnęłaś mnie :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne Halloweenowe połączenie!
    Pięknie
    Pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ola skróciłaś włoski ! Kiedy ? ^^

    Bardzo dobra stylizacja !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Karolina obcięłam, robię im 'regenerację' i uznałam, że tak będzie zdrowiej, teraz czekam jak będą rosły i rosły :) A obcięłam jakoś na początku września ;)
      Dziękuję bardzo :*

      Usuń
  6. cudowna krata ;) świetne zdjęcia z dynią ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne dodatki w postaci szalika i kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się ten szal i spodnie :) całość zdecydowanie na TAK!

    OdpowiedzUsuń
  9. krata rządzi! świetny sweter:)

    OdpowiedzUsuń
  10. przekonaj się do takich spodni bo bardzo Ci w nich dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od razu moją uwagę przykuł Twój szal, byłam w szoku, że jest z działu męskiego, nigdy nie wpadłabym na to by pobuszować tam w poszukiwaniu szala dla mnie ;) W weekend na pewno się po niego wybiorę, bo jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Szczerze mówiąc, to przypadkiem go odkryłam, ale niestety na zeszłorocznej zimowej wyprzedaży ;)

      Usuń
  12. szal cudowny! cały post świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydaloby sie troche obróbki graficznej:) zdjęcia wyglądąłyby ciekawiej :)
    http://studio-belleza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz, fajne zdjęcia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. szal jest rewelacyjny!!:) i dynia<3 moja jest malutka w porównaniu do tej!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia i stylizacja! :) Zapraszam do mnie na nowy, halloweenowy post! Jestem ciekawa co sądzisz :) Pozdrawiam!

    http://mowminessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. super wyglądasz! bardzo odważnie z tą dynią :D

    OdpowiedzUsuń
  18. pomysł na sesję - rewelacja!:D

    OdpowiedzUsuń
  19. piękną masz torebeczkę! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny sweterek, zakochałam się ostatnio w takiej kratce :)
    ruziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam taki sweter tylko w w czerwono czarną kratę ;))
    Świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się ten kraciasty sweter! Bossski :)

    Obserwuję,

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietnie wszystko zestawilas :) Krata w Twoim wydaniu jest super! Serdecznie zapraszam do siebie www.lefffka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Doskonała kreacja. Na pewno przykuje uwagę.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)