niedziela, 25 stycznia 2015

Żywy pomarańcz i oprawki Kodano...



Pomarańczowy sweterek- moja wielka "zimowa" miłość i jeden z nielicznych łupów wyprzedażowych.  Uwielbiam ten kolor, a szczególnie gdy zakładam go do dość ciemnych stylizacji. Dzisiaj dobrałam do niego jeden z moich ulubionych mega naszyjników- ciasteczkowy 
od Lovely, czarne asymetryczne szorty, które dla mnie, jak to się często mówi, nie wyjdą 
z mody. Szare kozaki, seakersy od BOOCI znacie już bardzo dobrze, towarzyszą mi już prawie cały zimowy okres. Czarna lakierowana torebka od Super-dodatki to także mój hit tegorocznej zimy- uwielbiam ją. Dodatki w dzisiejszym zestawie to okulary od KODANO, coraz częściej rezygnuję z soczewek, czuję się w tych oprawkach naprawdę dobrze :) i kolejne maleństwo 
z kamieni do kolekcji. Dzieło Gemma to czarny labradoryt ze złotym serduszkiem 
z hametytu, zaglądajcie na stronkę, wzory i kamienie są rewelacyjne :) Sesja, sesja, sesja...  (już chcę koniec)!!!


 Sweater- Reserved; Sorts- X-Moda; Coat- Medicine; Sneakers- BOOCI; Bag- Super-dodatki
Cap- H&M; Necklace- Lovely; Bracelet- Gemma; Glasses- KODANO







28 komentarzy:

  1. Piękny sweterek, uwielbiam takie żywe kolorki <3 Świetnie wyglądasz ! Buciki też przykuły moją uwage ;-)
    Życzę miłej niedzieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny naszyjnik
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, świetny kolor sweterka! energetyczny bardzo :-) w połączeniu z czarnym rewelacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością obserwuję ! Świetne stylizacje i piękna uroda!

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolor swetra, bardzo ożywczy!

    OdpowiedzUsuń
  7. co za cudowny kolor sweterka :) !

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe, chodziłam wokół tego swetra chyba miesiąc ;)
    co do Reserved zaglądałam, to mnie kusił i kusił - mierzyłam go kilkanaście razy, ale uznalam w końcu, że to nie mój kolor jest ;)

    ale Tobie - pięknie w nim!
    dobrze, że ktoś go dla blogosfery potrzeb uwiecznił ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Kochana, a ja jak się zastanawiałam, miałam jeszcze w ręku różowy i miętowy golfik, ale ten mnie oczarował :)
      Dziękuję bardzo za miłe słowa :*
      Buziaki:*

      Usuń
  9. świetnie wyglądasz:) fajnie, że dodałaś trochę koloru do tej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się połączenie stwetra z naszyjnikiem;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, zdecydowanie taki sweter to jest to! Świetnie ożywia i urozmaica set i jeszcze ten genialny naszyjnik. ; )
    robertakaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękny jest ten sweterek! i idealnie kontrastuje z całością ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. sweterek jest boski, kolor boski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dobrze, że jest pomarańcz, bo fajnie rozjaśnia tę stylizację i od razu robi się weselej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweter nadaje charakteru całości, super :)

    Pozdrawiam, M.
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie wyglądasz! sweter i naszyjnik - cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  17. jedyne co bym zmienila to bransoletka :) Mimo ze nie lubie pomarańczowego Tobie jest w nim do twarzy :)
    Antiques Wardrobe

    OdpowiedzUsuń
  18. Moją uwagę przykuły przede wszystkim okulary! Jestem strasznym krótkowidzem, jednak nie lubię siebie w okularach:( Marzą mi się teraz takie kwadratowe klasyczne ramki jak Twoje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo dziękuję Kochana, ja również wolę siebie w soczewkach, jednak odpowiednio dobrane oprawki naprawdę przekonują mnie do siebie :) Zajrzyj na KODANO.PL maja naprawdę świetny wybór i atrakcyjne ceny :)
      Buziaki :*

      Usuń
  19. That orange is such a pretty color on you! and yest you do look incredible in those glasses!! Very nice!! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)