piątek, 27 lutego 2015

Idzie wiosna...


Już czuję wiosnę :) Dlatego dzisiejszy zestaw jest utrzymany w lekko wiosennym 'stylu'. Dłuższa flanelowa koszula jest jedną z moich ulubionych, do tego czarne legginsy i cieplutka ramoneska na futerku. Torebka jaką dobrałam, to skórzany model od TMC, hit zimy, który płynnie przechodzi na wiosnę ;) Do tego największa nowość tej stylizacji- czarne botki od Stylowe Obuwie. Są niesamowicie wygodne i idealne na aktualną pogodę. Wewnątrz posiadają krótkie futerko, które ociepla stopy, podczas wieczornych spacerów. Z racji, że słoneczko gości u Nas coraz częściej okulary przeciwsłoneczne stają się niezbędne. Tym razem wybrałam model od Hammer, który upolowałam na eOkulary. Jestem ogromna fanką takie kształtu okularów, pasują do wszystkiego. Z biżuterii, to oczywiście bransoletki z kamieni od Madeleine Jewellery i złoty naszyjnik od Amber. Jak Wam się podoba całość? :)





 Shirt- H&M; Pants- No Name; Jacket- Sinsay; Scarf- Lovelywholesale; Bag- TMC; Shoes- Stylowe obuwie; Necklace- Amber; Bracelets- Madeleine Jewellery; Sunglasses- eOkulary



29 komentarzy:

  1. super i wiosennnie :) szalik jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja wpadła mi w oko;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie założyłabym taki strój; gustowne połączenie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wygladasz! Podoba mi się ten szalik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od torebki i okularów nie mogę oderwać oczu <3
    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wiosenne juz zestawy. :) Zdecydowanie lzej się robi. Dzisiaj wlasnie wrzucilam do pralki kurtki zimowe i liczę, że nieprędko je wyciągnę. Aż za rok! :) Uroczy kożuszek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądasz :)

    http://lensooon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. coraz bliżej wiosna <3 ładne buty!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne zdjęcia :D
    koszula i torba <3

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna kurtka i legginsy ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny, prosty, klasyczny zestaw :) Ja też czuję już wiosnę i w końcu mam jakieś chęci do działania :) Zima strasznie nie ma działa...

    Pozdrawiam, Justyna
    www.street-fashion-palabra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw! pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodobała mi się torebka w świetnym kolorze i oryginalne botki!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: inspiracje - amazing dresses, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz, podoba mi się Twój szal :))

    OdpowiedzUsuń
  15. I torba i koszula są super! Cała stylizacja jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  16. najbardziej urzekły mnie spodnie, od dawna takich szukam!
    całość wygląda super:)

    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie

    http://iamemilias.tumblr.com/ - zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Obłędny jest ten szalik!

    OdpowiedzUsuń
  19. ohh tą Twoją torebkę z chęcią bym skadła :D Świetny look!

    Pozdrawiam serdecznie

    -D.

    http://themusicwonderland.blogspot.com

    http://muzoland.blog.pl/

    http://krtek-on-vacation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)