niedziela, 11 września 2016

Dodatki- portfel Persona...


Dzisiaj Kochani trochę inaczej niż zwykle, tym razem post z niezbędnym dodatkiem kobiecej torebki, a mianowicie portfelem. Temat wyboru, kupna idealnego portfela, była dla mnie zawsze bardzo ciężki. Nigdy nie mogłam znaleźć takiego z odpowiednią ilością przegródek, najlepiej, żeby miał miejsce na zdjęcia, do tego na suwak i jeszcze pięknie prezentujący się od zewnątrz. Bardzo fajny model znalazłam na stronie Persona, do mojej torebki trafił cudownie czerwony, lakierowany portfel ze specjalnym mottem.
Firma Persona to producent portfeli, który gwarantuje własny grawer na portfelu. To bardzo fajna sprawa, która wyróżnia tą firmę,  na rynku. Sama jestem tym zachwycona, moje motto to: Pieniądze szczęścia nie dają, dopiero zakupy. Słowa oczywiście Merilyn Monroe.
Wewnątrz portfel jest bardzo, ale to bardzo pakowny, posiada 3 przegródki na banknoty, jedną na suwak na bilon,  a także od groma zakładek na dokumenty.
Bardzo ważną ozdobną portfela jest także kryształek od Swarowskiego, który został umieszczony na przodzie- pięknie się dzięki temu prezentuje.
Portfel jest naprawdę bardzo dobrze wykonany, a do tego sposób jego zapakowania, zachwyca. Portfel Persna przyszedł w pudełeczku, wyłożonym papierem- idealny pomysł na prezent! :)










11 komentarzy:

  1. świetny portfelik :) ja aktualnie również poszukuję nowego, idealnego portfela ^^

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosty klasyczny , takie jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny i elegancki! Ja też jesli chodzi o portfele zawsze decyduje sie na czerwien- w koncu przyciaga ona pieniadze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest ten portfel! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam portfel Persona czerwony :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)