wtorek, 20 grudnia 2016

Panterka & plisy...


Panterka, panterka, panterka :) Chyba od zawsze szukałam idealnej panterki, czy to na koszuli, w dodatkach, torebce, a tu znalazłam jedną z nich na bomberce. Kurteczka upatrzona na BonPrix.
Zwierzęcy motyw- bajecznie miły w dotyku, przypomina skórkę brzoskwini/ welu. Połączyłam ją z plisowaną spódnicą midi, którą również dostaniecie na BonPrix. Zminimalizowałam dodatki czy inne desenie. Taki look, to jedna z propozycji na święta, do spódnicy spokojnie można dobrać koszulę, bądź gruby, świąteczny sweter ;)






 Spódnica, Bomberka BonPrix    Bluzka Simple    Torebka Mohito    Buty CCC    Zegarek Esprit



11 komentarzy:

  1. wyglądasz cudownie;) bardzo podoba mi si twój panterkowy bomber:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ślicznie wyglądasz! :D

    Pozdrawiam serdecznie,
    MONIQUE ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta Twoja panterka!
    W połączeniu z plisami traci nieco swój drapieżny charakter i zamienia się w takiego eleganckiego kociaka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. plisowana spódnica już od dawna chodzi mi po głowie :) extra look!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna pantera :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Generalnie nie przepadam za panterką, ale to pewnie dlatego, że zbyt dużo kiczowatych stylizacji z nią w roli głównej i to w dodatki połączonej z różem, naoglądałam się, ale Twoj zestaw przywraca we mnie wiarę, że można jednak ją nosić, by nie wyglądać kiczowato i infantylnie :D
    Supoer ! :)

    Wesołych Świąt :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebeczkę masz genialną, chce taką samą <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Czemu bez rękawiczek ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokonując zakupu odzieży zwracam szczególną uwagę czy producent posiada certyfikaty srodowiskowe oraz np ISO (więcej szczegółów) Mialam ostatnio mala pogawedke ze znajomym i tbh nie zaloze na siebie nic bez tego:D A stylizacja super. Szczególnie buty:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)