niedziela, 3 września 2017

Lakiero- mania- Hybrydy Claresa


Hej 'lakiero maniaczki' dzisiaj kolejna odsłona serii Lakiero- mania Secret Garden, w pełni poświęcona lakierom hybrydowym. Powiem Wam, że jeszcze bardziej się wciągnęłam i cały czas poszerzam swoją wiedzę na temat manicure hybrydowego i kolekcję lakierów czy pyłków.
Dzisiaj chciałam Wam pokazać lakiery marki Claresa, które już jakiś czas temu dołączyły do kolekcji. W paczce od firmy znalazłam 5 różnorodnych kolorów, pyłek z efektem syrenki, folię transferową.
Zdążyłam już zauważyć, że lakiery hybrydowe są znacznie bardziej gęste od zwykłych lakierów. Przy lakierach Claresa przeżyłam lekki szok, są bardzo, ale to bardzo gęste, jednak podczas nadkładania czy już sam efekt końcowy w ogóle tego nie zdradza. Lakier tworzy gładką taflę, nie ciągnie się i nie pozostawia smug. Przy czym nie jest też kłopotliwy podczas samej aplikacji lakieru na płytkę paznokcia.
Naprawdę bardzo fajnie się nimi maluje, odpowiednio nałożona warstwa wygląda idealnie.
Pokazałam Wam na pazurkach dwa kolory- czerwień, która mnie oczarowała, przepiękny odcień. Połączyłam ją ze srebrnym brokatowym pyłkiem. Drugim kolorem jest delikatny, pudrowy róż i tutaj mamy już efekt syrenki od Claresa. Bardzo, ale to bardzo delikatny efekt, subtelny i z klasą- jestem na tak :)
Więcej o samym pyłku już niedługo we wpisie poświęconym tylko i wyłącznie pyłkom.












7 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam hybrydy na paznokiach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przez bardzo długi czas byłam wierna klasycznym lakierom. Ale już prawie dwa miesiące nżywam hybrydy i jestem naprawdę zadowolona. Testuję marki i lakiery- jeszcze większa frajda niż przy zwykłych lakierach :)
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Tylko uważaj z tymi hybrydami, ja po 9-ciu miesiącach używania dostałam takiej alergii, że musiałam je odstawić. To fakt sa piekne, ale maja wady, zwłaszcza jeśli używasz jakichś podrzędnych marek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam już trochę i nic się nie dzieje. Słyszałam już nie jedną opinię dotyczącą uczuleń, jednak na każdego działają inaczej. Mam nadzieję, że będzie dobrze.
      Podrzedna marka, wg mnie pojęcie dosyć wzgledne, nie zawsze cena czy rozpoznawalaność nazwy świdczy o jej jakości.
      Pozdrawiam 😚😊

      Usuń
    2. Hej anonimowy wpisie ci n aż na myśli podrzednych marek? Czy Marki które robią bogate kampanie w tv z gwiazdami w roli głównej są wg ciebie lepsze? Dziwne podejście. Zapraszam do przeczytania wpisu na temat produkcji lakierów hybrydowych https://m.facebook.com/groups/1310319275668728?view=permalink&id=1628528697181116

      Usuń
  3. Oczywiście, niech sluza ci jak najlepiej, ale 2 m-ce to nie jest długo. Sa dziewczyny, które po roku a nawet dwóch dostały uczulenia. Nie mam na celu cię zniechęcić, bo sama byłam nimi zachwycona podobnie jak ty. Ostrzegam tylko, co może, ale nie musi się zdarzyć.Skoro liczba uczuleń zwiększa się coś musi być na rzeczy. Również pozdrawiam��

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o nich ale prezentują się pięknie na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)