sobota, 16 grudnia 2017

Propozycja świąteczna


Hej Kochani?? Jak przygotowania do świąt?? U mnie już nawet stoi choinka, mam nadzieję, że u Was także. Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszą propozycją zestawu na wigilię lub któryś z dwóch dni świąt. Całkowicie zrezygnowałam z czerni, która podczas takich okazji jest wg mnie wskazań i wygląda niesamowicie elegancko. Jednak tym razem mam czekoladową sukienkę od Fashion71. Jest niesamowicie milutka w dotyku i ciepła- idealna na zimę. Do tego płaszcz w karmelowym odcieniu również upolowany w Fashion71. Z torebką Venezia się nie rozstaję- pasuje mi do wszystkiego i na każdą okazję :)






 Płaszcz Sukienka Fashion71    Buty Mohito    Torebka Venezia    

5 komentarzy:

  1. Świetne dopasowanie. Do twarzy Ci w tych kolorkach, a płaszczyk zdecydowanie w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie wyglądasz , fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja i ten płaszcz. Ja się w nim zakochałam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)